Jaha..

Så snart dags att gå hem...  imorgon är d kurs med kurt som gäller.
Måste man anstränga dom grå igen.
Tur att jag har snöflicka med mig så d blir glädje i det hela.
Sitter nu i krigspostering Alfa.. å väntar på att fienderna ska anfalla... dom har skött sig bra idag..
men jag vet att dom ligger bakom snödrivan så väntar på att hoppa på liten oskyldig tihi.

Masade mig upp från vaktpostering beta, d var kallt å det var snöstorm, men jag hoppade mellan minorna som en kanin jagad av en havsörn, så jag tog mig fram.
Försöker nu få tillbaka värmen i kroppen...

Är mega sugen på nåt.. hade tom kunnat äta en sliskig kaka lr bulle från singelkafét, å jag gillar inte slisk.. men nu bara för att jag inte har något att stoppa i munnen så är man ju sugen på allt möjligt..
Tror jag ska åka i illfart från jobbet till kp å blanda 4 ton godis å bara trycka i mig =)



tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!