Jag ljög....

Inte blev d nån sovmorgon.. Jag klev upp före tuppen och före klockan.. 3 min innan den skulle ringa så vaknade jag... =)
Så nu sitter man i vaktpostering beta å försöker få liv i ögonen....

Blev en myskväll igår efter att jag tog en snabb sväng runt lägenheten och städade frenetiskt...
Men nu törs man ju släppa in folk i den igen.

Ska då fasiken sova idag när jag kommer från jobbet...fast är väl pigg som en lärka då.

Igår ringde ett samtal som jag nästan hade väntat mig.. Börjar kännas som en vana att varannan söndag så kommer det.. men d kanske bara är inbillning..

Men jag var tuff för en gångs skull å sa nej.. visste ju att jag måste kliva upp kl 4 idag så att en fundera på att vara vaken efter kl 22 är dumt.. =)
Man blir lite osocial när man jobbar fm men man orkar fasiken inte...

Idag ska jag då masa mig ut å äta tårta hos lilla rusu hon blir ju ett år vackrare.. =)

fast tror jag smyger bort till henne tidigt så är d fortfarande lite lugnt.. innan det blir folkstormning=)

Ja, å idag när det inte snöar å inte är tusen minus grader så blåser d så in i h-vete...
Detta väder suger ...

Snöflickan har ju farit iväg å övergivit mig i 5 dagar.. Inte snällt tycker jag men hon kommer ju tillbaka så jag får nöja mig med det =)
Fast d kommer bli lite trist.. =(

nä nu ska jag gå ut en sväng så jag piggnar till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!