ingen rubrik..

igår blev en blogg fri dag.. hade inget vettigt lr ovettigt att pleta ner....

Sitter nu framför datorn å halvsover.. =) Skulle så fint försöka sova länge idag.. Jag ska jobba natt så d är lika bra.
Men min hjärna tyckte inte lika som mig så jag vaknade strax efterkl 8.

Får väl försöka sov alite på dagen sen. =)

Förösker få lite julstämning.. men jag hittar fasiekn inte den.. =)
Ändå har jag bombadera lägenheten med snögubbar å tänt alla fina ljus men den kommer inte.. känns mer bara som en helt vanlig månad.

Upptäkte igår att min lilla trassla är på väg att bli tjej för virros två killar var himla intresserad av henne, å farbrorn brukar annars hålla sig långt borta från henne för hon är ju en läskig valp.. men igår gick han efter henne, lukta som bara den viftapå svansen å slängde upp rosettöronen, så skulle tro att saker är på g. Fast hon är ju bara 6 mån men små hundar är väl kanske tidigare.. stor har hon blivit oxå, täcket jag köpte åt henne i början av vintern var då som ett tält, nu sitter det perfekt.. så nu får hon inte växa nå mer.. =)

Till helgen blir det julbord.. får fröken svulla igen.. me like a lot...
Å så är jag ju ledig så jag kan ta mig en irish coffe.. har gått å varit sugen på en sån länge.. bara dök upp i mitt huvud så där.. =)
Idag fyller Patrik år så ska väl gå över sen när älsklingen slutar å äta lite tårta...hmmm måste nog ringa å kolla så dom är hemma å att cc bakat en tårta.. =) Annars vet jag att hon har bakat en massa pepparkakor.. =)

Har som glömt bort en viktig jultradition.. jag har inte varit å handlat nån chokladtomte åt cc, hon brukar alltid få av mig i december å så blir hon så lycklig =) hi hi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!