Information..

då har man varit å packat skallen full med info igen å blivit mer lärd än tidigare =)

Helt okej dag faktiskt.. den sprang iväg fort, så nu är man hemma å har haft hundvård.. =)

Borstat å klippt klor.. å satt balsamspray under tassarna så kanske det fastnar mindre snö..

Nu ska jag intaga föda..


Det blev inte såmycket till föda.. blev mer bantning idag.. hitade inge kul att äta... så jag gav fan i det helt enkelt.

Nu har jag löst nästan alla julklappsbekymmer.. känns rätt skönt att d är ur världeredan nu.. Jag är ju som annars den som springer å fixar allt dan före julafton för jag intalar mig själv hela december att jag hinner..
I år besparar jag mig den stressen...

Nu ska jag glo criminal minds....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!