Förbaskades morgon...

Trött trött... å lite små sur.. vaknade kl 02:54 i natt å då var jag pigg.. men d var en timme kvar till klockan skulle ringa så jag vägrade kliva upp för behöver dock lite sömn för att funktionera som människa...
När klockan sen rinde 4 så var jag så himla trött så jag såg rosa mamutar promenera omkring ute på vägen...

Nå d var ju bara att kliva upp å gå ut med monstret.. piggnade till lite av friskluft...
Så nu är jag väl halv vaken...

Sur som satan blev jag när jag skulle till jobbet.. snörök som bara den, å idioten som låg före mig var ju bara tvungen å köra nära väggrenen så det blev ännu värre.. synd att jag inte såg regnr för då hade jag hemsökt personen när jag dör...

Tänk om alla kunde köra bil som jag ville... allt hade blivit så mycke lättare då.. men d lär ju knappast hända..

Nej nu ska jag göra nåt vettigare...

säger bara ab imo pectore...hihi..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!