dan före dan...

Det blidde en pojke imorse.. kul kul..fast jag trodde att det skulle vara en flicka..

Hade seriösa sömnproblem igår, har väl somnat efter kl 01 nån gång å kl ringde 4 så gissa om jag var trött i båda ögonen...

I morgon är den underbara julaftonen här, skönt sen är et ett helt år kvar till nästa gång.. har inte haft en uns julstämning i år så för min del så känns det som en vanlig onsdag.  Ska väl se om d kanske smyger på en lite julkänsla under dagen.

Ska å slita några timmar på grillen ikväll... känns ju inte så lockande, men men jag har ju rätt arbetskamrat så d är väl det som gör d värt. å pengar oxå för den delen... d sprutar ju bara ut pengar från ens konto under december så lite extra i kassan är inte helt fel.

Jag å min älskling bestämde att vi ska fara till lule å shoppa lite under mellandagarna lr efter nyår.. ska bli kul men en lite utflykt =) Å få köpa lite nya kläder. =)

Ska å äta tårta hon snöflickan idag å dricka 5 liter kaffe så jag orkar hålla mig vaken hela natten... antagligen så kommer jag att vara mer lr mindre som en zombie i morgon men ska försöka att vara lite allert iaf.

nä... ska hälla i mig en massa java nu ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!