måndag

jaha då var d måndag å man var åter på jobbet. halsen är väl inte riktigt hundra ännu.. men den blir bättre.

har haft en väldigt mysig  helg med min kära... vi har umgåtts hela helgen.. d är som ett tag sen..

nu börjar helloween närma sig och jag tänker inte klä ut mig.. ska gå som den biatch jag är =)

Blir väl en sväng till stugan oxå måste fara å fixa inför vinter å så måste vi ju ta en bastu och testa våra nya morgonrockar jag inhnandlat på ikea.


tog ju  en tripp till ikea i lördags.. det gör jag aldig om... nästa gång jag ska ha nåt från ikea gör jag som vanligt.. jag ringer mamma.. =) allt var utplockat och folk var som galna.... d var en mardrömms upplevelse att vara där...ska inte upprepas..  sen på kvällen var vi å fira att lillebror blev stor.. kul fast krogen har ju varit bättre.. men men nu har man ju varit ut å visat sig iaf..


Idag kommer min karamell hem.. ska bli kul.... har varit så tomt utan henne... å på sista tiden har vi verkligen hittat tillbaka till varann.... vi är alltid nära varann å vet vart vi finns men ibland kommer livet emellan... nu är livet med oss iställe å d känns helt oki.....

fast jag blir rosen rasande när folk är dumma mot henne å senaste tiden har d varit väldigt mycke... men men svinhugg kommer alltid igen....


nå nu ska jag ta å krypa ner i bädden..

kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!