semester

fan vilken bloggare jag är... typ en gång i halvåret ids jag skriva nåt...

har väl inte så intresannt liv lr nåt... lr kanske för att jag har blivit en jävla wow nörd.. =)


Nånå har slitit å kämpat ett år med hamburgare, fyllt 30, varit full, gråtit och skrattat..

så nu är det skönt med semester.

ska bara slappa och dra en tripp ner till mamsen. ska bli skönt..

har varit dom mest underbara dagar hittils.. bara jag och mitt hjärta.. lite quality time nu när vi inte jobbar om varann.... så himla skönt...

men nu ska jag smyg ner i sängen och fortsätta maraton läsa sagan om isfolket..


simma lugnt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!