hej å hå luden tå

jepp.. nu sitter man och väntar på att få åka och jobba.

hade en väldigt rolig helg i glada vänners lag , det blev fest både på fredag och på lördag.
på lördagen var vi tjejerna från förr och som vanligt så blev vi alla fulla som vårdiken.. men ack så kul vi hade.. bara skratt hela kvällen...

Söndagen gick betydligt segare... som tur är så har jag världens underbaraste kille som pussade mig på pannan och sa att det inte var mitt fel... =) då kändes allt mycke bättre...

så nu är det en massa jobb igen innan nästa långledighet kommer... men men är ganska glad att få jobba tror jag hade blivit helgalen av att gå arbetslös för länge..


ska fluffa vidare.

ha de finast




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!