Torsdag hela dagen

Jahaja ... då var man ute i världens bästa koppargruva då... Har precis haft dessobarnet på besök och man blir alltid på glatt humör när hon lyst med sin närvaro....
Vi har självklart diskuterat "rockabillyfyllan" som skall intagas i helg... ju fler vi är tillsammans tillsammans tillsammans.... =)
Få se om lagen om all jävlighet slår till i natt och jag helt plötsligt kommer att vara trött.. skulle inte förvåna mig med tanke på att jag har varit tokpigg dom senaste nätterna så bara därför nu när jag jobbar så blir jag trött.... nå sånt man får ta om det infaller....
Måste dock tillägga att det är så mycke lättare att hålla sig vaken när det är ljust ut dygnet runt.. dock minde lätt att sova... suck... det är ett återkommande problem för mig att sova när det är ljust, brukar att vant kroppen vid det lagomt till när det börjar bli mörkt igen.. =)
Återkommer....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!