Hello Solen...

Det finns hopp om sommar... solen skiner så fint.. men få se om det blir långvarigt eller bara nåt som lurar en så här på morgonen....

Nu är det inte länge kvar tills semester.. gud vad jag längtar.... å på tisdag börjar dom betala ut skatteåterbäringen ... va trsit det kommer bli.. hi hi....

Kommit på att det blir nog en hel del flängande i veckan.. kiruna på tisdag eventuellt luleå på onsdag, pite på fredag och sen även haparanda på söndag... men när man ändå är ute och skuffar runt så kan man ju beta av ett helt gäng med ställen...


Gårdagen blev då så himla lugn...Mat hemma hos M & S när jag sutade sen satt vi där ett tag och surra lite strunt och annat bra efter det så blev det hem å krama soffan..
Ibland är det bara för skönt å vara hemma... ska börja skicka inbjudningar till mina vänner så kanske man få se dom i en annan miljö än deras hem =) funkar inte det får jag väl locka med en kaka eller en bulla.. =)



Tudels
Rebban » 2011-06-05 | 11:06:59

Haha, jag ska kika förbi hos dig men på ett villkor- att du låser in den där jävla fågeln!!

Och varför ska du flänga så i veckan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!