Tjoho...

Vilket fint väder vi har... not!!!
Men imorse när jag kom hem från jobbet var det blå himel och sol.. när jag vaknade några timmar senare regn... trygg å veta att vädret är det samma varje jäkla dag...
Är ju då åter igen ute i världens bästa koppargruva för nattugglepass... =)
Ett till efter detta sen blir det till att jobba fm... huga.. min morgonpigghet är som bortblåst... men det är bara att bita ihop och kliva upp likt förbannat...
Lilla barnet fyllde år idag och manhar fått i sig både kaffe och en bit tårta.. himlans trevligt...
Hann även kramas lite med lillgrodan innan jag for till jobbet...
Den lilla prinsen blir bara sötare för varje dag och större... var ju alldelens nyss han bara var en liten räka där på bb.... =)
Men han följer ju kurvan som värsta svensson barnet så tyvärr blir han ju som aldrig mer så där lite igen.. =)
Nå nog om det.. försöker hitta inspiration till vad jag ska göra med våran kära skrubb där hemma för att få ut mesta möjliga utrymmme.. tror att även om man så hade ett slott så hade man ändå inte varit nöjd och velat ha mer förvarningsutrymme.. =) I-landsproblem i all ära..
Fatta att det är endast 22 dagar kvar till semester.. å med tanke på hur fort dagarna annars går så borde det ju bara säga swichs så är midsommar här.. =)
Ska försöka lura med mig nån till luleå nästa vecka om jag får tid för konsultationen.. hoppas hoppas.. =)
På återseende...
Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!