Kallt värre...

det bet som lite i kinderna idag.. -33 när jag kom till månbasen..huga.. nå man vaknar ju till om inte annat.. idag var sista tidiga uppstigningen.. helgen kvar å jobba fast då har jag ju lite mer sovmorgon så det känns skönt.. =)
Sen blir det ledigt ett tag som det ser ut nu.. kan ändra snabbt..
Igår var verkligen en slö dag.. enda vettiga jag tog mig för var att åka på stök å handla lite.. sen på kvällen bultade jag på mig ett gäng med kläder å mötte upp virro för att åka lite rullskridskor med hundarna.. sen blev det te hos henne för att tina upp =)
idag ska jag fluffa iväg på stan å leta lite svart vit till secret mission.. he he =)
Sen blir det nog det klassiska fredagsmyset i soffan, finns inge skönare än att bara slappa å njuta.. å nu när man inte känner stress över lägenheten heller..
Läste nsd i morse på nätet å nu är diskusionen igång igen om skoteråkning.. jag personligen tycker det är förjävligt att alla skidåkare ska få pistade skidspår som är belysta å sen ska inte skotrar få köra nånstans utan att det ska gnällas.. vill inte att mina skattepengar ska gynna skidåkarna.. då vill jag hellre ha belysning på bra stigar där man kan gå med hunden.. kanske man skulle ta å skriva ett brev om klagomål till länstyrelsen å få dom att förbjuda skidåkning på vissa sträckor i samhället.. så kanske man slipper bli slagen med en stav eller få höra glåpord om att man är på fel plats å bara förstör.. eller ännu bättre ska börja rasta trassla på alla belysta spår i samhället.. det är ju mina skattepengar som är med å betalar det då har jag rätt att utnyttja det... ska ta henne när hon är riktigt risig i kistan.. he he..
Visst det är elakt men det är min åsikt.. tycker inte om skidåkare.. dom tror dom äger hela världen.. då ge jag mer för skoteråkarna.. dom visar mer hänsyn ute om inte annat..
Nå ska inte haka upp mig på det.. blir bara på dåligt humör..  å det har jag varit nog mycke ändå...
Men nu blir det radikala förändringar.. ska lyssna på dom som är vettiga å tjatat på mig i några år nu...
Så nu är det färdig med att vara folks dörrmattor.. tänker inte ta mer skit å defenitivt inte försvara andras uppförande.. fräs å jag kommer fräsa tillbaka.. börjar bli rätt less nu å bägaren är full...
Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!