överdrift...

hmmm.. nu är det dags igen för blogg awards.. det finns fan priser till allt... nå jag brukar skumma igen om några bloggar .. Foki är en som är rolig å läsa.. å så gillar jag kenzas blogg.. den har jag följt över ett år...

Sen så fr man ju sig ett underbart skratt som förgyller dagen när man börjr läsa bland alla som avslutar sin blogg på *ies... egentligen ganska meningslöst att läsa eftersom dom apar efter varann hela tiden , har samma kläder samma hår och tror stenhårt på att dom startat alla trender.. =)

För blekt hår och rosamjukisdresser fanns inte innan dom börja blogga... hi hi.. n nå det är underhållande iaf.. =)

Sitter fortfarande ute på månbasen och väntr på att tigger ska komma rallykörande med sture å avlösa mig.. fast det är ju en stund kvar..

Ska sen kolla om jag hinner med nå mission 007 idag lr om jag får fixa imorgon iställe...

Nå rokar inte stressa ... ingen idé..

måste se till att få mig lite mat i magen oxå.  Hungrig, trött och stressad är en typisk dålig kombination.. =)


Allts har fasiken ingen blogginspiration just nu.. har så mycke annat som snurrar i skallen.. måste nog rensa lite åt tigger när hon kommer..
Hon är som bäst på att lyssna och förstå en blondskalle som krånglar till allt ibland.. å bra råd har hon oxå..

Crap.. vad smörigt det lät och som att jag har tokmycke problem lr nåt.. men så är inte fallet.. hi hi..

Äsch.. ids folk analysera är det ju deras huvudvärk.. inte min.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!