zyntax error...

Morr... vilken helvetisk dag.. lr rättare sagt 2 dygn...

Lördag kväll var trevlig.. glada vänner kom förbi å sen for vi vidare på annan fest.. men vi var som femte hjulet när vi kom dit =) 

då fluffa dom andra iväg på krogen å lilla jag fluffa hem till sängen... hade inget krogsug what so ever...

Å jag missade inget heller vad jag för stod...

söndagen börja med dop och gudstjänst... plåga stackars människor så där.. å inte fan blev jag då nå mindre syndfull när vi gick därifrån.. men men vissa fall är obotliga..

fika efteråt å då kunde jag passa på att gosa lite med Elise, hon är en solstråle som verkligen lyser upp dagen.. prinsessan!!

resten av dagen gick ut på att vara sugen på allt... ha en kropp som beteéde sig som den hade feber... å en svank som höll på att gå av... jag förbannar denna jävla mensvärk... min sömn inatt har inte varit på många timmar.. sur som ett  bi imorse när jag vaknad.... blev ännu surare när jag insåg att jag inte hört varken mitt alarm lr mitt missade samtal...

så jävla bra gick de för mig å ställa upp för pigan... sov som en komapatient..




när jag väl vaknade så funderade jag allvarligt på att ringa läkare å be dom sterilisera mig... så jag slipper den här skiten... andra alternativet är att lägga ut mina äggstockar på e-bay... kan folk sälja kändisars sopor så borde väl jag kunna hitta en köpare till min aäggstockar...


Till salu:

Söta små rosaröda äggstockar, har lyckats producera funktionabla ägg.
Roliga med många partytrix... men en gång i månaden så får dom krup å förvandlas till knivar av ren ondska som försöker flytta ut ur min kropp... Nu hjälper jag dom på traven..

köparen betalar frakten...

P&K


Nå jäkel borde väl nappa...

Så annars är väl allt som vanligt...



tudelo!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!