Vårväder..

Så skönt det var att kliva upp i morse/natt (kl 04)  Det var +2 grader  så skönt, förutom att det stormar ganska friskt så är det toppen väder..

Sitter ute på månbasen å väntar på att avlösningen ska komma, det är dock ett tag kvar så jag får gott vänta.. har haft traktorfia på kaffebesök tidigare å så var hon så snäll, hon hade med en smörgås åt mig.. gott gott...

Nå ska väl masa mig ut å fluffa på maknaden sen när jag kommer hem. Tar väl ungefär 2 minuter sen är humöret nere i skosulorna... kan bli galen ibland.. folk släpar fötterna efter sig.. barnvagns maffior ställer sig på bredden vid ett stånd sen är det omöjligt att ta sig förbi.. sen alla psykfall som promt ska ta med sig sin hund på marknaden.. HALLÅ!!!! vad tänker ni med??  Snacka stressmoment för hunden å stor risk att nån trampar på dom... bättre låta dom vara hemma...

Få se då vad som händer imorgon.. just nu känner jag mig så jävla anti allt... risekn finns att jag stannar hemma å surar i ställe för att gå på krogen å trängas med en massa dårar... men vem vet.. kanske hinner pessimisten inom mig gå i dvala tills imorgon kväll..... Vi ser juh... som Rusu brukar säga...

Nej ska forsätta fluffa på här..


fluff fluff....


Åh vilken upptäckt... Fluff finns på burk... Jag vill ha.. ge mig ge mig!!!

Anonym » 2009-03-26 | 10:45:24

tihiiii....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!