Svinkall morgon...

ja det var då fan myggfritt i morse... minus 26... huga. men lilla blondie var smart igår å satte i motorvärmaren så min bil var varm å skönt....


åter tillbaka på månbas alfa... för lite jobb å lite mer jobb... har varit ledig nån dag nu så nu är man redo att tjäna brödfödan igen... ledig till helgen å planerar att fara till stugan och bara njuta , förhoppningsvis så är vädret på ens sida oxå....

Känner mig fortfarande inte som världen muntraste, så jag tror jag håller mig borta från omgivningen tills det vänder....

Var förbi L & B igår å drack lite kaffe, blev på lite bättre humör. Sen så fick tigger äran att vara med trassla medans jag var på möte... trassla å diezel knäckte tigger totalt... precis att ögonen orkade vara öppna.... men så underbar som tigger är så bjöds det på the och sliskbullar... orkade en halv.  =)

Hann med en fika med kära kusin oxå på dagen.... sen for jag hem å umgicks med sambo... en lugn skön kväll.... =)

Idag lär jag nog inte göra allt för många knop i onödan..


Nix ska fortsätta .......
Tigger » 2009-03-25 | 14:52:08
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Tigger lider fortfarande av sviterna från gårdagen... ;) Och det har dessutom varit en lek-och-döda-stund med Diezel och Diva idag. Mitt huvud säger aj, aj... Orutinerad... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!