solen skiner...

ja kanske inte nu men den har gassat på hela dagen.. så himla skönt.. idag var det riktigt uppskattande att gå på uppdrag agent 007 för jag kunde stå i solen..

Å genast känner man sig så mycke piggare.. det enda som är jobbigt är att när man levt i mörker så många månader så är det lite tungt i början när solen alltid ska lysa en i ögonen.. men man vänjer sig.. å solbrillorna kommer ju fram ganska fort.. =)

Är åter ute på månbasen och håller ställningarna, tigger har spanat hela förmiddagen å nu är det mitt ansvar.. =)
Imorgon så är det ledigt för hela slanten.. ska ut med linda å betty om solen skiner.. å kid & trassla så klart.. =)

Måste försöka fixa nåt åt min hund... typ benvärmare lr nåt åt de hållet så hon inte blir så himla skitig.. det är inte tacksamt att ha en vit hund den här tiden på året.. =)

Får väl helt sonika sticka benvärmare åt henne då fastnar skiten där iställe =)

Håller på att slita av mig mitt hår i jakt på en bra liten trimmer åt henne.. som tur är så skulle gullet kolla upp vad en kostade.. hittade den på nätet för 3199:- å det kändes som just lite mer överpris  än väntat... men har hittat några andra som kanske är bra.. behöver experthjälp.. hi hi..

Har haft fint besök på jobbet idag.. traktorfia och träsktrollet kom å drack lite kaffe.. =) Så kul med lite sällskap, kaffe ska drickas i stereo så är det bara.. =)


nej nu ska jag fortsätta här...

Å nu tänker jag gnälla som ninus.. tycker ni som läser min meningslösa blogg kan väl lämna en meningslös kommentar oxå... ( Catja detta gäller inte dej!!!!)


tudelu.....
Karamellen » 2009-03-18 | 12:08:40

Men skoja, du sa att du inte skulle fjanta med olika kläder till Trasselsuddet, och så tänker du sticka benvärmare åt henne... Snacka att ta priset. Ha ha ha, säkert skit sött men dock fjolligt som du säger. Puss. Love you!

roona » 2009-03-18 | 15:32:46

meningslös kommentar?



tack för kaffet å hålen i min rygg!!! nu kan jag inte dricka för jag läcker :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!