ryck upp dig människa...

Hade behövt nån som piskar på mig lite grann... behövs ryckas upp lite... har hamnat i en allt är tråkigt å meningslöst cirkel...

har inge ork till något, tycker det är jobbigt å prata i telefon, ids inte ringa till nån.. sitter mest hemma å njuter... jag mår hur bra som helst.. så inge fel så.. bäst å påpeka det på en gång.. känns bara som att mycke i ens liv går på rutin..

Missförstå mig rätt.. jag har världens bästa sambo, en underbar hund, fantastisk familj, ett jobb jag stromtrivs med å mina vänner är dom bästa man kan ha... men allt känns bara BLÄ!!!! just nu....

Å så himla kul är det inte att fluffa omkring med den känslan...

Orkade ta mig ut å fika idag.. det blev litet lätt möte med grönögda ligan.. hi hi satans barn hade möte på singelkaffet..

För grönögda barn är satans barn... bara så ni vet...

Har funderat länge på det och börjar man studera lite så är det ofta så att ondskefulla personer  i filmer har gröna, gula, lila lr svarta ögon, å hjälten, den goda blå lr bruna...

Så man börjar ju fundera om det är nåt gammalt som hänger med än idag....

Enda gången det inte stämmer är när man börjar röra sig mot asien, fast dom har ju en anna tro oxå  =)




Bara för att förtydliga... =)


Nej nu ska jag fortsätta med nåt vettigt...


Tudelu...
Anonym » 2009-03-29 | 11:10:26

Ryck upp dig. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!