Något piggare..

kan man väl säga att jag är... nästan riktigt tokpigg..

Gårdagen på jobbet bara sprang förbi.. gick så fort så jag hängde inte med själv.. =)
 For från jobbet å hämtade lite mat från md´s.. å med min tur så var det kakan som jobbade.. å hon kan laga mat hon =)

Sen efter att ha slängt i mig lite mat så for jag och hämta ut mina nya jeans.. åh.. dom var så snygga å satt hur bra som helst ... jag fick tom lite rumpa i dom =)

Slöa lite framför tvn med sambo..sen ringde minignu och undrade om jag kunde vara lite private driver åt henne.. själv klart.. så fluffa iväg henne till festen å surra å skratta som bara den i bilen... det man inte har i huvet det får man lösa med en u-sväng med bilen.. hon var så socker söt... å lite dammig.. hi hi men vi skyllde på att hon börjar komma upp sig i åren..

Sen fluffade jag hem igen och tog sambo å trassla över vägen till lilla familjen.. där åt vi taco, njöt och umgicks lite.. men det var helt klart sömnmedel i maten för mat koma var ett faktum efteråt...

Så vi gick hem efter 22 nån gång.. kallt som satan hade det hunnit bli då....

Slängde mig på spikmattan när vi kom hem och låg å blängde legally blond samtidigt.. så skönt.. å avslappnande...

Efter det så förflyttade jag mig bara till sängen å det tog inte många secunder så kom sambo oxå..

Så min kära plan att orka gå till rusu å vara social en sväng funkade inte.. Jag som så stort hade velat ta en öl.. surra skit , kanske gå på krogen å globa på en människa lr två.. den gick inte så bra.. tror för det första att jag somnat bara jag luktat på ölen  om den så varit alkofri.. =)
Men men det kommer ju fler helger...

Marknadshelgen är jag ju ledig så då har jag å tigger bestämt att då ska vi ut å göra staden osäker.. hi hi...

lär nog bli ett helt marodörgäng med tjejer innan det är klart...  Virro lilla är ju oxå med... då har hon nog lyckats förtränga sist hon drack så man kan lura med henne igen =)

Nej nu är kaffet klart.. tjingeling



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!