Måndag med vårtecken..

Så efter att ha jobbat cirak miljoner dagar så fick jag en ledig helg med fin besök.. Lillebror och hans sambo Jessika har varit upp å hälsat på.. 

Har varit ute i stugan och myst... verkligen slappnat av och laddat batterierna.. så nu är jag fit for fight igen =)
Tyvärr så hade visiten kunnat vara lite längre.. dom åkte på söndag morgon.. Jag som då har missat att man ska sova när man är ledig vaknade kl 07:30 på söndag morgon... å ingen som ville vara med mig.. smög iväg ett mess till gullet och efter nån timme kom livstecken å hon hade mängder med kaffe åt mig =)

Satt där å surra skit nån timme, så kul nu när man kan börja ta tag i sitt sociala liv igen, Så många vänner man nu har tid med som man saknat rejält =)

Sen så fluffa jag hem å for med sambo till R& P, men R började jobba ganska fort så då tog jag trassla och gick ut på promenad i det underbara vädret.. våren är på ingående...

Vi fluffade upp till Tigger, Ior och rabiesraggarn .... där bjöds det på the och goda smörgåsar.. så gott å trassla gjorde sitt bästa för att härja med diezel... =)
På vägen hem sen fick fröken trassel för sig att vara fin i kanten och vägrade helt sonika att gå i slask... så matte fick fint bära ner henne till torrare mark =)

Sen for jag hem å slöa framför datorn ett tag.. hunger kom ju dock smygande på en till slut så sambo å jag tyckte att pärlan jobbar på råtthålet så då tar vi å hämtar mat av henne hon är och förblir mästerkocken på det stället..

Men när jag ändå kom dit så passade jag på å hjälpa henne lite.. ibland är det bara för kul hur vissa har bråttom å andra inte.. nå kan man hjälpa så ska man.. iaf henne... =)

Sen så efter all mat så bänka jag mig framför wow å sambo blängde tv... =)

Sen var det G´natt  som gällde.. =)



Klev upp i morge å drog på mig förklädnaden för uppdrag oo7 =)  Sen efter det var avklarat så ringde jag till  lilleskutt å for dit å tog lite fika.. efter att ha tömt hennes skafferi (nästan ) så fluffade vi över till L & B för kidnappning av hund för lilleskutts del och kaffe drickning för min del... satt där till månbas alfa kallade...

nu är man här på plats å har tagit över efter tigger.. hon hade fixat fin fint kaffe tills jag kom, å så tixade vi lite sen studsade hon iväg med sture på nya äventyr.. hi hi...


nej nu har jag uppdaterat lite..

tudelu.....
catja » 2009-03-16 | 14:59:31
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Gaaaah!! Kan du inte använda deras förnamn??!! HAha! Jag har ingen aning om vad du gör trots att jag läser din blogg! :)

Catja » 2009-03-16 | 15:58:41

Haha! Jag hade nog ändå kunnat räkna ut att det var du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!