Jobbigt..

Hoja.. vilken natt.. har frysit och svettas om vart annat.. Kom hem igår med feber och den vägrar släppa.. men jag tänker ignorera den.. å försöka döda den med alvedon =) 

Förhoppningsvis så vinner jag.. =)

Var uppe för tuppen igen.. men det ljusnar mycke fortare nu så det känns inte så hemskt..

Tragiska lilla jag gick och la mig kl 21 igår.. hmmmm..... börjar bli gammal tror jag.. skulle så fint se beck.. å den var ju bra i ca 15 minuter för sen så sov jag...

Ska idag sätta mig ner efter jobbet å fixa benvärmare. Behöver göra nåt som inte har med jobbet att göra.. å detta är kul så då kör vi...

Måste sen fara å handla för att kunna baka en tårta imorgon... hade väl behövt städa oxå.. suck vad många behöva göra det blev nu... kan säkert fortsätta i evighet om jag vill...

Nej ska hälla i mig mer java..

tuddelu...
The Dark side of Lilla My » 2009-03-02 | 20:51:35

Om jag skulle börja jobba klockan fem på morgonen så skulle nog jag ligga i sängen vid middags tid...;) Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!