jag säger dobedido, jag menar dobedido...

...så fick vi dit en rolig rubrik... tänk att det ska vara så svårt.. att hela bloggandet hänger på det.. hi hi..

Kom fram till idag att hela världen är full av idioter.. dom flesta färdas i bil dessutom.. AAARRRGGGHHHH... kan bli så skogstokig ibland.. hade nog platsat bättre nere i italien där man kan veva ner rutan, hytta med näven å vråla din mamma kn***ar getter å detta är helt normalt.. funkar dock inte i vårat lilla samhälle.. men ack så skönt det hade varit å få ut lite ilska på det sättet...

Visst jag är säkert inte världens bästa bilförare men jag försöker iaf visa hänsyn å inte ha ihjäl mina mottrafikanter.. ja mot trafikanter.. för medtrafikanter har jag aldrig stött på...


Nej nog om det...

Fick livstecken från gullet idag.. skönt.. blev orolig att hon kolat utan att anmäla i förväg.. bestämt en date till veckan.. kul kul

Fick även träffa min kära virro igår.. vi jobbar typ om varann hela tiden men igår hann vi med en lite sväng..

ska hälla i mig en massa java.. ikväll blir det tjejkväll...

todelu!!!
Läsare! » 2009-03-07 | 13:05:01

Kul med en riktig tjejkväll ha det så kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!