Go morgon då....

Usch... har inte sovit bra i natt... trött som en gnu när jag gick å la mig.... han precis slumra in då pep mobilen till.. suck... svara.. å halv somna om då pep den igen... suck...morr kan nog vara bättre förklaring... var så där trött så allt bara irriterade mig... Hade jag haft en vattenkran i närheten som droppade så hade jag antagligen mördat nån.... ja det är väl bästa sättet att förklara min sinnesstämning på igår... Det hade inte hänt nåt alls en riktigt trevlig dag.. men tror sömnen var boven...
Jag måste på nåt sätt lära mig att kunna vila lite på dagen utan att sen nattuggla....
Min kropp har ju fått för sig att man bör vara vaken 12 timmar mellan sömnen annars går det inte att sova... så jag beundrar dom som kan vila på dagen å sen lika trötta som vanligt somna på kvällen.. det funkar inte i på min planet.. hi hi...

Nå idag återstår å se vad som händer.... antingen fest lr så nåt annat skoojsigt....

Å nästa helg då har jag blivit lovad en bal på ett slott.. jag ska fixa barret å Rusu ska fixa balklänningarna.. hon lär ju få supa mig medvetslös för att få på mig en klänning men då har vi ju ett mål iaf.. =)



Ser verkligen fram mot denna helg... under alla år jag kännt henne så tror jag vi kan räkna på fingrarna helger då vi varit ledig samtidigt.. ( nu räknar jag inte med semester å  stängt på jobbet å sånt).

Å förhoppningsvis så håller vädret i sig oxå.. =)

Marknad i helgen.. fluffa runt där en sväng med sambo igår.. skönt å gå  med han.. vi har samma takt.. 200 genom hela marknaden sen kom vi överens om att det inte var nåt av värde köpte oss varsin souvaskebab å så bröd sen gick vi hem. ska ta en sväng på söndag å fylla upp sockförrådet igen =)

Försökte hitta en vettig dop present igår oxå.. nå hitta nåt annorlunda iaf.. å det är ju tanken som räknas... å det var ju inte en sparbössa iaf.. =)

Men jag glömde en viktig sak... kortet... å kortet är viktigt.. det är superviktigt.. =)

Nä nu fick jag hjärnsläpp...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!