Efterlysning...

jag efterlyser våren.. nu vill jag ha värme och gassande sol.. ta på mig täckisarna å gräva ner mig i en snöhög... grilla en korv, dricka lite varm choklad och bara njuta...

Men men får väl vänta ett litet tag till... imorgon är sista dagen på mitt jobbmaraton.. en hel helg ledigt att se fram emot.. =)

Sen har jag ju resan söderut i april som oxå lockar.. =).  Jag å trassla på roadtripp.. det ska bli spännande...

Idag får jag fin besök.. lillebror och sambo har kommit uppp från l-köping.. är ju endast 2 år senhan sist var upp så nu var det på tiden...

Nej ska fortsätta joppa på lite.. Måste nog slå en pling till karamellen oxå å kolla att hon lever å hur hennes slavschema på råtthålet ser ut under helgen...

Men vi har en helg att se fram emot hon och jag... watch out säger jag... fast vi somnar väl i ett hörn lr nåt...



nix joppet kallar...

todeelu...




ha ha.. love them!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!