det gick inte som planerat...

Hmmm.. blev ingen tjejkväll igår lr primadonna afton kanske man ska kalla det.. det blev tacos med sömnmedel i hos R & P. För sambosarna hade planen att äta tacos.. R fick laga den.. =) 

Så efter jobbet for jag hem.. slöa ett tag sen till dom å äta tacos.. så det blev så sent för lilla B att åka upp.. men jag å L  tyckte att det kommer ju fler dagar.. =)

Så efter maten blev det att dåsa i soffan å blänga melodifetivalen.. hmmm varför får vissa ens sjunga???

Nå höll på att somna å eftersom jag var den ena i sällskapet som bojkottade alkoholhaltiga drycker så for jag över till L en sväng å rastade hennes monster.. =) Drack en kopp the oxå å gulla lite med B.

Sen ringde sambo å ville ha lite private driver en sväng.. så slände av dom till S & A. Sen for jag hem å la mig i sängen å blängde CSI.. =)

Tror hunden somnade före mig.. hi hi...

Så nu är man tillbaka på jobbet.. blir lång dag igen... ska på råtthålet å slita sen.. men favvo tjejerna jobbar så det lär nog bli som en dans på rosor.. =)

Blev så glad i går när R berättade hennes plan.. Åh.. så bra.. ska hålla tummarna som bara den å tillbe varenda gud som existerar.. nån borde ju höra mig.. =)

Nej bra plan gumman.. =)


Ja då ska man väl fortsätta jobbandet då..

Todelu...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!