Då var det måndag igen...

den lediga helgen bara sprang förbi.... å nu är det åter igen arbetsvecka.. =)

Nå min sociala gen har hittat tillbaka, det känns ju bra.....

Helgen tillbringades i stugan, så himla skönt... fredagkväll att jag hemma å virro kom förbi, fixade barret på henne å så kolla vi film , lördag klev vi upp tidigt , packade ihop allt, sen for vi ut till trullis stuga å pimpla lite, njöt av solen =)

var så kul å se trassla gå på, denna lilla hund bara älskar att få vara ute...

Efter noll napp.. =) så for vi vidare till stugan, där har vi inte gjort annat än myst hela tiden, så himla skönt, man laddar batterierna på ett helt annat sätt när man kommer dit ut..

Söndag så bar det hem igen, å så hade de där förbannades vita nederbörden hittat hit igen.. morr.... jag vill ha sol å värme.. inte då mer snö!!!

blev en hel del wow igår på kvällen, sen ringde virro å vi fluffa ut med hundarna en sväng.. =)

Sen var det ju problemet med att kunna somna... hatar när man ska ställa fram klockan 1 timmer.. allt blir så fel...

så min sömn inatt har varit ca 3 timmar.. så stjärnor och planeter när kl ringde i morse... nå nå.. vaknade ju iaf.. å nu sitter man på jobbet å inväntar java..

Men eftersom jag sitter på månbas beta så får jag vackert vänta till kl 8 innan jag kan fixa nåt java... bara att bita ihop å hälla i sig vatten iställe...

Har lärt mig av tigger att man kan bli mätt på vatten =)

Ska bort med virro å jopparna till eterinären idag.. dom ska skölja snoken på snipe.. =)

Så det full fart ett bra tag efter jobbet.. sen far man väl hem å dör lr nåt.. måste nog ta en liten vila idag...


Nej nu har hjärnan lagt av...


tudelu!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!