Ännu kallare morgon... =)

Tjoho.... endast 30,5 minus i morse när jag kom til månbasen... Det var ganska myggfritt kan vi ju säga.. hi hi..


Leker fortfarande anti social, men känner att det är ganska skönt att bara vara för sig själv, nja.. själv å själv... sambo å trassla är ju alltid där, men det hör som till min vardag.. hade nog slutat fungera som människa om dom försvann...

Har ju min kära resa att se fram emot, den både lockar och känns mindre kul... kul å komma ner å träffa alla... mindre jävla roligt att ta sig ner dit.  trist å köra bil, ännu tristare att köra själv..  tänkte först höra med karamellen om hon ville följa med... men då blir det en vecka ledigt från jobb så då är hon dubbelt ruinerad.. först alla affärer som kommer lura henne på pengar där nere å sen det som hon inte tjänar för att hon är ledig... men men man kan ju alltid höra.. en minisemester hade nog varit på sin plats...





nej ska fortsätta fluffa på här.. å leta min sociala känsla... kanske har den gått vilse på månbasen lr nåt...


vinkevink....
Anonym » 2009-03-26 | 13:46:19

Du verkar vara en supergulli tjäääj =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!