Agent Nattuggla..

Jaha.. efter en hektisk dag i städandes tecken.. en paus med kaffe å spikmatteliggande för roonas del..  så när jag varvat ner.. duschat å väntade på mat från älskade sambo så ringer telefonen å P undrar om jag kan jobba natt.... självklart...
ska bara fixa allt å få i mig lite mat så är jag redo.. =)


Så min wow kväll med ny guild får helt enkelt vänta.. =)

Så nu är jag på mission nattuggla men eftersom jag är nattuggla i grund och botten så borde det inte gå allt för svårt att få denna natt att flyta på.. =)

Å Rusu.... vi kom ju fram till att trasselsuddet påminnde mycke om dig i vissa betende och utseénde.. så då tänkte jag att jag måste ju göra henne lika "hip" som dig =) hi hi... så vad är mer inne än benvärmare??? Å praktiskt oxå.. för då blir hon inte så skitig om dom små benen =)

nej nu ska jag fylla på java förrådet..


återkommer ....
Rusu » 2009-03-18 | 22:27:28

Jaså du... Undantaget då att jag inte skiter överallt... ;)

tihi » 2009-03-18 | 22:50:46

Nja.... vet ju inte hur du var när du var ung å dålig i magen.. finns säkert likheter där oxå om vi börjar leta.. hio hi

Rusu » 2009-03-18 | 23:21:51

Hmmm. Säkert.

Men trassla är ju söt ändå;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!