Underbart...

Jepp så kan man beskriva denna dag.. ledig, utvilad, toppen väder och en hel dag med mina favvokusar.. =)

Började morgonen med att vakna helt av mig själv.. tog tag i kaoset vi kallar hem.. =) Sen så fluffa jag iväg till virro och plågade mig i solen i säkert 1 timme.. å det är fan bra för att vara jag.. sen blev jag rastlös..

resten av dagen har tillbringats med kära släkten.. inte så ofta vi träffas så det är kul... lellebus kom med en väldigt glad nyhet idag.. så himla kul .. =)


sen har jag varit till svärmor och fika ... hon firar födelsedag idag så vi köpte lite choklad åt henne.. alltid ett vinnande koncept...


nu sitter jag i soffan och slöaglobar på tvn.. funderar på att kanske äta nåt..  men i denna värmen så får man inte direkt nån matlust.. =)  Men äta bör man annars dör man.....


2 dagar kvar att bara fluffa runt.. sen så blir det roadtrip..ö kul kul bara vi får vädret på våran sida oxå... sak samma.. ska bli skönt å komma bort på en liten minisemester i af......



nej nu ids jag inge mer...


simma lugnt suckers...
Catja » 2009-07-21 | 08:44:41
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Jajusti tusan! Det är redan nu ihelgen ni åker... Det hade jag glömt! Vi hade ju tänkt åka till Pite vi med till Ritva å Ingemars stuga.. hmm. Få se, vi har ju lyckats planera in en finlandsresa också!

Tigger » 2009-07-21 | 17:18:22
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Lite avis på dig som är ledig... Men det är väl din tur nu va? ;) Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!