rolig dag..

Jepp.. vaknade tokpigg idag.. inte illa.. för klockan ringde 04:15. =)

Hade en trevlig dag igår. jobbade å donade.. sen så var det myspys middag från kina med älsklingen..  sen for vi ut till träsket och grattade födelsedagsbarnet.. lilla familjen var ju oxå där så jag fick chansen att gulla med sessan.. hon är som en lite soltråle helahon =)

sen var det hem som gällde och jag slöade framför min inspelade bones och fixade ny målning på mina naglar..

sen var det bara att slänga sig i lopplådan.. =)

Idag gjorde jag åter igen det fatabla misstaget att gå in å läsa tidningen igen.. å blev lika "bitter" igen..

Nu håller kina på att ha ihjäl sig själv.. å så är det nån jävla idiot som våldtagit en 3-åring... hallå!!!!! var gick det snett??

När man läser sånt så börjar dödsstraff tilltala mig mer och mer.. lr så ska dom fan plågas.. hängas ut i media och överallt så alla kan se vilken idiot som går i ett par skor. suck.. blir så upprörd.

nej ska ta lite java för nerverna och se fram emot min tid för gaddning som är kl11:00...

lots of love
Catja » 2009-07-06 | 10:58:58
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Tjoho va kul å gadda! Å va gott me Kina.. Det var länge sen!

Tigger » 2009-07-06 | 12:10:14
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Jag vill ÅXÅ gadda mig! Är fantalastiskt avis på dig just nu... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!