planen som gick i stöpet..

Hi hi.. ja kan ju berätta att fröken stängdes sina ögen efter kl 03:30 igår... Bones höll mig vaken... =)

men men vaknade rätt tidigt idag ändå å kände mig ändå utvilad...

Sitter på månbasen nu igen... tror dom flesta växlat ner nu.. full fart sen jag kom men nu smög sej lugnet på...

Nu är det endast 7 dagar kvar till semester... så skönt.. älskade sambo frågade igår vad jag vill göra och om jag vill åka nånstan... å faktiskt så känns det som om att en tripp till stugan räcker.. orkar fan inte forsla mig längre bort.... å så har jag många projekt att ta tag i i stugan.. =)

Har fina planer på att slita ut hela köket och göra om så som jag vill.. då kan man samtidigt passa på att fixa allt där inne.. jepp tror det är det jag ska roa mig med.. =)

la upp planer med virro igår ocn när semestern slår igång så ska vi fluffa ut på nåt av dom otroligt trendiga utställerna i gve och ta oss en matbit och en öl lr 2....trevlgt trevlig..


nej ska ta å fluffa vidare...

later suckers 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!