ojsan...

hade en hel del besökare igår på bloggen.. undra varför. =)

Gällivares djungeltrumma börjar snart bli väldigt irriterande... varför skan folk sopa framför sin egen dörr innan dom börjar sopa framför andras???

Visst jag brukar säga att det är tragiskt att vissa har så förbannat tråkigt liv så dom måste lägga sig i andras.. men när detta snokande och skitsnackande skadar dom man tycker om då blir man förbannad... visst jag har oxå haft mina grodor som hoppat ut.. är dock bara människa.. men vissa i denna stad tar priset...

Å varför ska man lämna en kommentar i ett blogg inlägg om man inte tröst skriva vem man är??? Kan man inte stå för sina åsikter kan man ha dom för sig själv...

Var förbi lilla famlljen på andra sidan gatan igår och fick fin fredagsmiddag.. Palt. mumma vad gott det var.. =)

Sen blev det filmtajm.. kwoing.. den var så bra.. vi var väl inte alla överens om slutet var det bästa men ändå nöjda...

Sitter ute på månbasen och håller koll på läget.. nu är min lilla minisemester slut.. å det gör inget.. med tanke på att det var +6 grader i morse när jag for till jobbet... burr.
Nå sommaren är ju inte slut ännu..
Pratade med karamellen för en liten stund sedan.. hon var på maggot jakt.. mer än så säger jag inte.. =)
Hon sparka lite på mig i rätt riktning.. ska fixa kartonger nu och böra packa ner sånt som vi inte behöver.. då kanske flytten inte känns så himla långt borta.. =)

vet att jag tjatar en hel del om det.. men det ska bli så himla kul.. =)

Tasslis har ju börjat med ett nytt trick hon förrut bara gjort på P & R hon skäller på en å gnagar lite lätt på ens ben när hon vill något.. typ ha mat lr gå ut lr bara få uppmärksamhet.. Hon är bara för gullig den lilla hårbollen... men nu har hon lite träning framför sig... hon ska bli kompis med elsa.. med lite invänjan går det nog bra.. =)

har nedräkning.. om 2 dagar så är det gaddning.. ska bli kul å få klart armen.. sen är det nästa projekt.. ska ta med blider till herr kladd.. =)

Nj nu ska jag ta å fixa lite lunch åt mig själv..

lots of love
Anonym » 2009-07-04 | 15:19:10

Vilken fin blogg du har =)



Vill du ha gratis kläder i en mängd olika affärer?

Eller biobiljetter kanske?

Tryck på länken och registrera dig, sen är det bara att samla poäng som du byter till presentkort i valfri affär. Superenkelt och roligt.



http://www.gratismode.se/?c=57742

Anonym » 2009-07-04 | 22:14:17
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

vill du köpa en kavaj a la Kenza?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!