Nedräkningen har börjat...

Jepp 2 timmar kvar tills jag får åka hem och sen bara 8 dagar kvar att jobba till semester... så himla skönt...

Läste just på aftonbladet om branden i rinkeby... jag är väl ibland mer eller mindre fördomsfull precis som många andra här i världen...

Men det förekom mig lite lustigt att det var just frun och döttrarna som brann inne.. visst det är hemskt att dom brann inne och dog.. fruktansvärt öde.. men den del av mig börjar klura på att i vissa sammanhanf, världsdelar och religioner så har ju dock det kvinnliga könet mindre värde.. så en elak tanke som for i mig var att det var ju jävligt pasande att krl och sönerna var ute ur lägenheten... ja ja .. skäll på mig om ni tycker jag är dum... men tanken slog mig iaf..


Lite synd om mig är det idag oxå.. har en mega stor fjäril som bestämmt sig för att vara min kompis utanför alfa...

tidigare var det en lite humla.. men den onskefulla fjärilen har säkert dödat min lilla oskyldiga humla bara för att han var ivägen för fjärilens plan att döda mig..


har varit ute på nätet oc fyndat.. kanske lite till överdrift... skulle hitta mig en jacka.. jag har hittills hittat 4 stycken som snart ska var i mina ägor.. =) Ombyte förnöjer,,,

Hittat en massa annat fint oxå.. jag kan med  gott samvete handla mig lite kläder, förnya lite i min gardrob.. å när jag handlar nytt så får jag en anledning att sluta ha separationsångest från kläder som bara ligger och inte används.. nu ska här rensas och slängas... =)

Konstig vecka denna vecka.. jag å tigger jobbar om varann så ingen singelkafe fika denna vecka.. det måste vi ta igen snarast ... inte bra det här.. kroppen kan få toastbrist.. =)


Nej nu ska jag ta å fortsätta med mina kära korthållare,....


tudelu suckers...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!