nattsudd igen..

Hmmm.... då var det nattsudd igen... ska försöka komma i säng tidigare ikväll... tanken har slagit mig att slå på bones i sovrummet å kolla med ett öga då kanske jag somnar lättare eller så fastnar jag å blir vaken i flera timmar åter står ju å se...


For raka spåret hem efter jobbet och bytte kläder.. sen fluffa jag över till lilla familjen på andra sidan gatan och fika lite tårta, å åt en panpizza.. tyvärr hade födelsedagsbarnet redan somnat =)

Nå vi löste ganska många världsproblem och konstaterade att vissa på tv har helt galna ögon... huga... verkligen scary....


Nå har inte så mycke mer att skriva...


suss sött suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!