mitt liv som bloggare..

verkar ligga väldigt nere just nu.

Eller nja.. har bara inte orkat blogg å inte haft desstå mer å skriva om...

fredagen var jag ut med hulliganerna från råtthålet.. =)

Förfesten var kul men krogen sög som vanligt =)

Lördag bar det ut till stugan och fixa å feja... så den dagen  bara sprang iväg..
Söndag var det bara att fortsätta och så hade vi matpaus med grillat.. så gott så gott.. =)

Kom hem ganska sent.. så det blev till att blänga lite tv å sen så var det bara att släpa sig i säng.. jobbar fm denna vecka så då är det sova tidigt som gäller.. =)

Igår var jag då så hurtig.. städat hemma. tvättar ett ton kläder, å fejat på lite.. sen slängde jag å virro oss på varsin cykel och tog oss en tur.. blev bjuden på mat hos virros parenteser.. =) Så jäkla gottt.. sen så var det bara att cykla bort om kilona.. =) När det blivit lite behagligare temp ute så tog jag trasslis på en promenad, örde lite koppelträning samtidigt..

Vi tog en paus ho skusin vitamin och drack lite vatten å busa med alla barnen.. min tur så var även lilla lovisa där.. hon är sockersöt lilltjejen...


Ska idag i väg och fixa klorna efter jobbet.. sen ska jag på date med busan.. =) få se vad vi hittar på för skoj.. måste klämma in min dagliga rutin på fiket med tigger oxå.. funkar inte annars.. =)


har ringt å sjungit åt traktorfia idag.. =) Ska dit och äta tårta lite senare ikväll.. =) Hon gör världens bästa tårtor för det är lite grädde på dom och mer av annat gott.. =) Hipphipp hurrra till dig gumman...


nej ska försöka få nåt ätbart i magen och några liter java i omloppet..


tudelu suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!