minisemestern snart slut...

men jag ska väl inte klaga vädret har varit toppen nästan hela tiden och jag får ju njuta av finväder i januari =)

Var på 1:års kalas igår hos lilla ludde.. =) hann även med fikan med tigger hör som till dagordningen =)

sen fixade jag lite mat och slappade framför tvn.  efter ett tag gick vi över till lilla familjen på andra sidan gatan  och avnjöt en kopp kaffe.. =)  ska dit idag på mat toppen toppen =)

sen var det hem som gällde igen och slöa framför tvn... tv8 har ju börjat visa bones på kvällarna så jag är spikad framför tvn då.


2 dagar ledigt kvar sen är det jobb igen som gäller men en vecka ledig räckte för att kickstarta igång batterierna igen =)


nej nu ska jag ta å fluffa ut med trasslis...

lots of love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!