Minisemestern avklarad...

Har varit en toppen helg på många sätt... dock sken solen med sin frånvaro... fast lite fejkad sol fixade vi oss.. =)

Varit i piteå hela helgen. i trevlig sällskap... bara myst och ätit gott.. det är avkoppling det...

Helgen avslutades med ett dop av lilla Oliver.. =)

Nu är jag åter tillbaka på månbasen.. jobb i 10 dagar sen så är det semester.. ska bli så skönt..

kom hem igår och det var så skönt å komma hem och bara sitta i sin egen soffa.. för att inte tala om att sova i egen säng och inte vakna mitt i natten av att allt är så himla kvavt och luften står stilla.. =)

Trasslisen var överlycklig i går när jag kom hem och har ju varit på äventyr med moffa.. hon vr dock skitig och tovig.. men det fixade matte lätt med badning och lite saxarbete.. tur att hon inte är en utställningshund =)

Sen på kvällen så gick jag över till virro och drack vårt klassiska kvälls te.. har ju varit uten henne i flera dagar.. lätt abstinens... hi hi.. nästan iaf.. =)


Sen var det hem ocn nattuggla framför bones och fixa naglarna.. ombyte av färg förnöjer..

Nej nu ska jag ta å göra lite vettigare saker..


tudelu suckers...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!