Men CRAP!!!!!

Suck.. säger bara crap crap crap.... d är tydligen jag mot världen idag... men kom igen... bråka på bara.. jag vinnner för jag är ack så tjurig...
 hihi..


Snart dags å fluffa ner till beta.. sen är det inte länge kvar tills jag får åka hem.. måste stoppa mat i magn det första ag gör när jag entrar hemmet.. hungrig nu.. om 3 timmar är jag nog hungrig som ett lejon på savannnen...


har fått göra en hel del efterfoskningar... med tigger  som support via telefon.. men vi är så jävla bäst så nu är allt som det ska...






jaha vad kan vi mer ha att förtälja... rymms inte så mycke i skallen just nu.. den går på lågvarv... å har fått bränna ett helt gäng med hjärnceller just....


Fick en av mina jackor idag med posten.. så snygg.. å lite imponerade.. det är inge sport stuk på den och den hr inte luva... lite impad jag är av mig själv... men självklart så är den ju svart.. =)


Nej ut i vrålåket och byta lokal....

see u suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!