men crap igen....

Jaha.. blev totalt nedröstad av min kära sambo ang min idé om köket i stugan.. han tyckte att jag kunde väna tills vi blivit klar med lägenheten... men jag behöver nåt att göra just nu.... ska försöka övertala honom på bästa sätt... =)


känner att jag behöver göra något... det fan bara kliar i fingrarna.. söta sambo tyckte jag skulle måla i stugan... å jo det vill jag ju.. men inte förrän köket ser ut så som jag vill.. =)

så nu känns det som om jag snart kommer krypa efter väggarna om jag inte får något att göra som är lite kreativt...

Går kvällen var lugn.... somnade i rätt så vettig tid.. men har sovit som törnrosa och vaknade ganska sent idag.. nå nå.. får ju sova så det gör inget.. =)

Är ute på månbasen igen.. nu är det endast 6 dagar kvar... gissa om jag längtar.. behöver nog lite semester jag oxå..

nej ska ringa traktorfia och fråga vart mitt kaffesällskap är...


på återseénde suckers...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!