måste det vara så varm....

Oki.. sitter i kuvösen alfa.. visst ac:n är på i omgångar.. för den bidrar till lätt bullerskadhet om den får tugga på för länge... å om den inte är på så är det helt stilla här inne.. luften rör inte på sig.. trots att jag har öppet dörrar, fönster och annat tänkbart.. =)


traktorfia var just förbi och sa hejdå.. fuskigt nog får honh gå hem nu... jag har ju 4 timmar kvar...

Fck mail idag som gjorde mig glad... ödets ironi när det gäller mig är ju att i säsong 3 av bones så har jag fått 2 stycken skiva 2 i boxen och ingen skiva 3.. morrr... det händer bara mig.. men nu är en skiva 3 på väg upp till  mig med posten... tackar och bockar..


så jag får snällt vänta med mitt martontittande ett tag... boring!!!!

Sen finns det ingen info om när säsong 4 släpps... å säsong 5 börar på tv i usa i september.. fast då börjar ju alla serier.. greys, smallville, supernatural mfl....

fast nu är det inte kul ändå för jag vet ju vad som händer i greys... lovar att inte berätta... =)

kanon väder ute idag.. men enligt alla väder rapporter jag varit in på så ska det vara regn... hmmmm å så undrar folk varför man inte tror på väderleksrapporter på tv...

Nix bästa sättet att veta är att glo ut genom fönstret...

har varit å hittat ännu mer kläder som jag vill ha.. men ska lugna mig.. och gå igenom allt i lugn å ro.. då hinner man nog välja bort 2/3 delar av allt.. hi hi...



nej ska ta å fixa lite nikotin i min kropp....

later suckers
traktorfia » 2009-07-30 | 19:01:25

Ledsen att jag lämnade dig alldeles ensam gumman men jag var ju sååå hungrig å där satt du å käka billys! =)Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!