lite annorlunda morgon...

Hmmm.. är fortfarande trött som en sengångare på sönmtabletter.. men idag när jag kommer hem så kan jag lägga mig å sussa en stund med gott samvete....

Var på 30-års fest igår.. himla kul tyvärr så var inte hjärnan med hela tiden å hamnade lätt i ett stirr... hade det inte varit för sessan så hade jag nog somnat stående.. =)

men kämpade till klock a21:30 sen for jag hem och innan 23 så sov jag som aldrig förr.. känner mig lite piggare idag men inte är det mycke att hurra för...


Fick då en annorlunda upplevelse idag.. jag har valla får.. de ni!!!!

Hade  så fint  ett gäng söta får och lamm på månbasen idag.. dom stod så fint utanför beta och kolla läget... efter lite detektivjobb så hittade jag ägarna till dessa rymmlingar.. så tillsammans fick vi ordning å reda på dom....

Men det lyser upp ens morgon och få klappa ett ullligt gulligt lamm.. så nu fuffar jag runt med ett stort leénde ....

Ibland behövs så lite för att göra ens dag...


nej nu ska jag ringa å väcka tigger hon har sovit nog..


tudelu suckers...
Catja » 2009-07-20 | 09:45:10
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Hahahaaa!! Ja inte verkade du ha så kul din lilla suris! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!