Jiipppiiiiooooo!!!!!

Tjoho... jag har hittat mer lila hårfärg.. började nästan tappa hoppet där ett tag.. =)

Gårdagen var väldigt slö... =) Var å hinka kaffe med virro efter jobbet och så löste vi lite världsproblem.. Man upphör aldrig att förvånas på vissa i denna värld.. =)

Sen har det mest varit slö framför tvn och mys med trasslis.. vi tog oss en lång promenad senare på kvällen så himla skönt.. å så hiinner man rensa huvet när man får gå en liten bit och bara njuta .. =)


Jobb hela helgen sen blir det en glidar vecka.. så himla skönt..=)
 veckan avslutas med en liten rodtrip.. spännande.. =)


Sitter å väntar på paket igen.. har hittat mig min mc jacka.. den är så mega snygg. å typiskt mig... babypink, old white och svart..

   I´m in love.. =)

Nu är nästa projekt att hitta ett par byxor.. har hittat ett par skitsnygga bikejeans.. men kanske är det bättre att satsa påett par i skinn.. får överväga ett tag.. =)

Har hittat mc´n jag vill ha oxå.. måste bara kolla med pappsen om det är oki.. för då far jag å hämtar den lr så skickar jag lillebror å göra det.. en anledning å få han att komma hit upp en sväng..=)


Känner mig som et barn på julafton.. det är kul å när aker händer.. känns som allt stod still där ett tag men nu jävlar har jag fått i 5:ans växel igen... vänta bara..fy skam den som ger sig.. =)


Måste fixa in en fika date oxå med gullet.. hon smiter ju på välbehövd semester snart.. =)

Nä nu ringer virro...


såjnes suckers...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!