jag kommer att bli väldigt fattig om detta fortsätter..

Hmmm har en hel del jag behöver i mitt liv och vill ha dessutom... kommer sluta med at jag blir luspank innan allt är fixat.

Jag behöver en ny kamera...den jag har har gjort sitt.. =)
Jag behöver en ny bil.. kommer bli ruinerad av all soppa som går just nu..diesel bil tack. 
Jag behöver en mc så jag har nåt och övningsköra på.
Jag behöver min ögonoperation så jag slipper dessa linser..
Jag behöver min resa till thailand...

det är detta som är prio 1 bland allt, sen finns det säkert miljoner saker till jag behöver men dom är inte lika viktiga just nu..


Men men får vl ta en ska i taget ..så blir det inte så mycke på en gång...


Måste hålla med gullet att det är så skönt å kunna fluffa runt hela lägenheten å ha datorn med sig.. sitter nu under fläkten med mitt kära tidsfödriv röka.. =)

kom hem från virro för en stund sedan.. vi har smaskat jordgubbar  och varit på långpromenad med dogsen.. i dag behövde jag dock inte hämta min lilla terrorist fån ankdammen



Hon ser så söt ut men tro mig skenet bedrar.. =)

Lilla fröken blev ju 1 år igår och med det tappade hon även hörseln =)


Prata med lillebror idag och kollade att all går enligt planerna.och än rullar allt på som det ska.. skönt.. =)


Min älskade kusin har kommit upp så imorgon ska jag å hälsa på och sniffa lite lovisa.. =)

Ska även försöka ta mig förbi c och sessan en sväng bara jag inte leker törnrosa..=)

Nästa vecka som kommer rutinerna bli som vanligt igen.. Fika med tigger.. det är fan inge bra när vi jobbar som vi gör nu.. vi hinner ju inte umgås...

men vitar igen det efter helgen =)

Måste fixa utväxten på skallen oxå.. börjar se förjävligt ut och så måste jag fixa in lite mer lila.. =)


ä nu ska jag ta å jobba lite mer på den blivande mössan til Loser =)

hi hi .. sorry kunde bara inte låta bli..

los of love suckes
Loser ägare » 2009-07-09 | 08:05:31

hahahaaa!!! 2:nd place is the first loser! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!