intog just kuvös 2.

Jaha nere på beta är det samma temp som på alfa... suck.. behöver svalka...

Nå snart får jag ju gå hem.. så  får väl stå ut ett tag till...


Ska hem å prova mina nya byxor som kom med posten idag.. så jävla nice dom är.. hoppas bara att dom passa.. fast det vore konstigt annars.. har som haft samma storlek i många år nu..

Få se vad man orkar hitta på ikväll... klockan ringer ju 07:00 imorgon så idag får fröken inte nattuggla...

Har jag tur så får jag tigger sällskap en stund imorgon.. vi skulle försöka klämma in en matdate ihop.. beror på hur mycke hon får att göra.. =)

Så håll tummarna på att det blir lungt!!!


Nej ska ta å fixa å trixa lite här..

såjnes suckers..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!