ibland börjar man fundera..

ja.. under mina 32 levnadsår så har jag lärt mig att barn är elaka men tjejer är rent onda...

vilket släkte vi är alltså... visst jag bejakar oxå mina kvinnliga gener... men jag brukar försöka å tänka längre än näsan...

Tycker det är kul å läsa andras bloggar.. kul å se hur andra tänker och hur deras vardag ser ut... mendet skrämmer mig hur mycke mobbing och elakheter det skrivs på bloggar... å tjejer bloggar mest och hittills har jag bara sett elaka kommentarer från tjejer oxå...

Fattar inte hur man kan racka ner på någon som delar med sig av sig själv... tycker själv det är underbart med människor som bjuder på sig.. å släng in lite humor och ironi i det hela så blir det ännu roligare å läsa.. men när man läser så måste man lära sig vad man ska ta med en nypa salt och vad man ska ta på allvar... men skulle aldrig få för mig att skriva en elak kommentar till någon.. för jag vet inget om människan bakom inlägget.. vad den gått igenom och har i sin ryggsäck... för har ju alla olika sätt att hantera  saker på  och ska då oxå blir accepterad för den vi är...

Jag är inte perfekt och jag gör fel... men det kostar inte många kalorier och stanna upp och fundera en extra gång.....

Vi är ju alla unika och har samma värde.........




G´natt suckers...
Liindaaah ♥ » 2009-07-31 | 04:41:15
URL: http://misspeerfect.blogg.se/

hata tjejer ;o haha nee men inte alla, men dom flesta iaf -.- !!

Tigger » 2009-07-31 | 05:23:51
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Fuskigt att du kan vara så förnuftig vid den tiden på dygnet =) Jag dödförklarades nån gång efter 21, och då hade jag inte varit förnuftig på hela dan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!