halvvägs....

in på denna vecka är vi nu.. så kul.. =)

2 dagar kvar sen är det helg och ledigt som gäller...

Min älskade lillgumma med familj har kommit till stan så nu ska jag umgås.. så kul. =)

Försökte så fint ringa veterinären idag, men det är ju tekniskt sett omöjligt å komma fram på deras telefontider.. morr.. tror jag följer virros råd och åker dit å bokar tid iställe.. tror jag kör på tiggers anda med lite snyggare kläder.. brukar gå fort då har jag hört ;)

Sitter ute på månbasen just nu och man kan nästan tro att det är fredag pga lugnet... men men ingen idé att sura.. bara ta i med hårdhandskarna på allt annat så tigger får en lika fantastisk helg som jag hade...

Better then getting mad... get even... =)

he he...

nej ska ta å smaska i mig min frukost/lunch/middag nu...


lots of love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!