Håll i hatten...

snacka om ombytligt väder... har hunnit med regn, sol och hagel  på bara ngra timmar.. =)

Sovit värre än törnrosa idag.. å vaknade på tok försent... men men kn inte hjälpas.. la i 5:ans växel så jag hann med allt innan jag skulle på jobbet...

Fick klart min gaddning igår och den blev så himla snygg.. =)
har bokat tid för nästa oxå. mycke vill ha mer...

ska ta och sparka lilla tigger till inkline nästa vecka så hon får fixat sin gaddning.. för snart kommer hon att bygga en egen atombomb och spränga bort diverse kroppsdelar i ren frustation.. å hon är som bättre att ha hel.. =)


Var över till virro på lite sen the igår och fick skratta som en tok... =)
Det var bra.. för ett gott skratt förlänger livet och gör en glad.. det behövs.. =)

Ska försöka hinna förbi lilleskutt nån kväll oxå och så måste jag ta mig förbi gullet oxå...
Det blir socialtumgänge för hela slanten den här veckan...

Till helgen ska vi väl försöka masa oss iväg till stugan.. har mycke att dona med där.. framör allt om vi kanske ska bosätta oss där medans vi fixar nya hemmet.. =)

å sen är det så himla skönt å komma dit ut.. =)

Virro och dogsen hakar nog oxå på.. så vi kan lamla i gläset tillsammans.. =)


Nej nu ska jag fortsätta på annat håll...


lots of love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!