Fredag...

ja då var det fredag igen.. fast nu känns det mer som fredag än förra veckan.. varför??? Jo för jag är ledig i helgen... har dock lite beslutångest för vad jag ska sätta på agendag ikväll... en del av mig vill till stugan men ska vädret fortsätta å suga så är det inge kul... sen är jag bjuden på fest med tjejmaffian.. hade oxå varit kul... men men vet fortfarande inte vad som sker... ska kolla med älsklingen när jag slutar vilket är om ca 1 miljon timmar i denna snigelfart... Tigger höll på att döda sig själv i tristess å jag förstår.. inge kul när det blir för lugnt.. men man ska väl inte gnälla.. får ju gjort en massa annat då iställe.. =)

Fixade barret igår hos virro så himla skönt å få bort utväxten.. sen löste vi lite världsproblem oxå... we will kill them until they are dead... that´s worse... =)

Älskade virro smiter i helgen på äventyr med gullet å musslan kan vi kalla henne... =) bra!!!! för det behövs.. så kan hon få vara med ett gäng glada lyckopiller som lyser upp vardagen.. sånt kan man aldrig få för mycke av.. =)


Läste aftonbladet igen idag...  höll på att gå i taket lite lätt... en styvpappa som våldtagit sin styvdotter från 10 års ålder, fått henne gravid och smusslat förbi mamma å tagit flickan till lassa å gort en abort.. det sjuka i allt är att han får 6 års fängelse och ska betala 350 000 i skadestånd... han är säkert ute efter 3 år å den stackars flickan har ett helvete resten av livet... ställa såna här idioter på ett torg i nån stan och låt folk stena ihjäl idioten... brutalt.. visst men lindrigt med tanke på brottet han gjort.. ssen funderar jag ibland varför inte mammor upptäcker detta??? 
Är det nån spärr lr är dom bara förblindade av kärlek?? Fundera kan man ju...

Nej nog om det.. blir bara upprörd och förbannad.. dumt å förstöra en fredag med att sitta på jobbet och morra =)

Tycker lite synd om tigger.. hon har en fin mördarvecka den här veckan.... fröst kliva upp före fan mån-fredag .. sen få lite lite sovmorgon för att fortsätta tills på söndag... men hon är ju superkvinnan så det fixar hon snabbare än lucky luke skjuter sin skugga.. =) 

Nej ska ta å hälla i mig några lite java...



Lots of love 

Anonym » 2009-07-12 | 21:02:12
URL: http://ninniii.blogg.se/

ingen mussla var med i helgen, bara lilla fröken Ö & verro har nog fått skratta så hon lever ganska länge på den här helgen så de är kaanoon;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!