Fredag....

Finally... tog en ofrivillig sovmorgon i dag.. vaknade kl 04:32... var bara att hoppa i kläderna och slänga sig i bilen =)

Men det är sista tidiga uppstigningen på ett bra tag.. =) 2 dagar kvar att jobba.. sen blir det at fara till stugan och se om jag kan riva  kökt för att få det som jag vill =)

jag har ju fått full tillåtelse av min kära sambo.. så här ska härjas. =)
Ska även måla om skåpluckorna.. varför existerar vita skåpluckor i kök??? Inge slug fan som kom på den idén ialla fall...

Så det ligger på att-göra-listan just nu.

Ska försöka göra lite sociala grejer idag.. kul å se folk och så prata lite utan att vara i komastadie.. =)

Känner faktiskt riktigt pigg idag.. men somna lite lätt på spikisen igår så då fick nog kroppen slappna av och inhämta lite energi oxå. =)

Tigger har övergett mig  helgen och fluffat iväg långt förbi 50 skyltarna.. ja ja får väl gå för denna gång.. =)

Nej nu fick jag hjärnsläpp....


såjnes suckers..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!